שר הדתות אזולאי פנה בדרישה לאבטח את הראשל"צ

    פניתי לקב"טית משרד הדתות, היא הכתובת בנושא הזה לפי הנהלים. וביקשתי ממנה לפעול לאתר בנושא הזה. היא פעלה לפי הנוהל והגישה תלונה במשטרה, והמשטרה תגיד לנו כיצד לנהוג
    איתי גדסי No Comments on שר הדתות אזולאי פנה בדרישה לאבטח את הראשל"צ

    "לא מצליח להבין למה הרבנים הראשיים אינם מאובטחים, לפחות כמו חברי כנסת ושרים" • ח"כ יגאל גואטה הודיע כי יפנה לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן בנושא • ולמה הוא לא פונה למפכ"ל?

    ר' דוד אזולאי ז"ל צילום: Flash90
    פניתי לקב"טית משרד הדתות, היא הכתובת בנושא הזה לפי הנהלים. וביקשתי ממנה לפעול לאתר בנושא הזה. היא פעלה לפי הנוהל והגישה תלונה במשטרה, והמשטרה תגיד לנו כיצד לנהוג
    10:26
    05.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הגרמ"ה הירש: "יתכן הפסקת אש עד ל"ג בעומר ותהיה הילולא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות דוד אזולאי שתחת משרדו האחריות לרבנות הראשית, פנה היום בדרישה לאבטח את הראשל"צ הרב יצחק יוסף, וקב"טית המשרד הגישה תלונה במשטרה בעקבות ההסתה ברשתות הערביות.

    שר הדתות אזולאי אמר לאתר "קול חי: "פניתי לקב"טית משרד הדתות, היא הכתובת בנושא הזה לפי הנהלים. וביקשתי ממנה לפעול לאתר בנושא הזה. היא פעלה לפי הנוהל והגישה תלונה במשטרה, והמשטרה תגיד לנו כיצד לנהוג.

    שר הדתות ציין כי לא רק בשל ההסתה והאיומים הנוכחיים יש צורך באבטחה, אלא גם באופן כללי: "אין ספק שאסור להפקיר את הזירה, אני זועק כבר הרבה זמן על זה שהרבנים הראשיים לישראל אינם מאובטחים. ואני חושב שהסכנה הגדולה שהם יכולים להיות ח"ו יעד לפגיעה, גם בלי קשר לאיומים הנוכחיים. לרבנים הראשיים במדינת ישראל אין שום אבטחה גם בימים אלה. אני לא מצליח להבין למה הרבנים הראשיים אינם מאובטחים, לפחות כמו חברי כנסת ושרים כמקובל במקומותינו. שניהם צריכים להיות מאובטחים הם לא פחות מכל סמלי המדינה המאובטחים.

    "מיד עם כניסתי לתפקיד אני פועל בנושא הזה, ואנחנו פועלים על פי ההערכות של כוחות הביטחון, כי זה לא עניין של רצון שלי, אלא על פי הערכות של גורמי הביטחון, ולפי זה הם מתאימים את רמת האבטחה כלפי כל אחד".

    השר אזולאי ציין: "שקלתי אם לפנות למפכ"ל, ולשר לבט"פ, אבל אני ממתין לקבל תשובות בנושא עוד היום, ולפי זה אפעל.

    גם ח"כ יגאל גואטה הודיע היום כי בכוונתו לפנות לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן בנושא בדרישה לאבטח את הראשל"צ הרב יצחק יוסף.



    0 תגובות